newmo normalde aydın medinova da Hüsnü onur durmazdı doktorum harika bi doktordur kendisi gönül isterdi ki onda doğum yapayım ama haftamdan ötürü erken doğum yaptığım için adü hastanesinde normal dogum yaptım oradaki doktorlarım
Dr tahsil okul, dr ege altındişli ve öğretim üyesi Öznur önerdi harika bi ekipti asistan doktordan, hemşiresinden tutun hasta bakıcısına kadar çok merhametlilerdi . Ben çok memnun kaldım