gulhoca ilk kızım 1 yaşına girdi yürümeye başlayınca ilk yaptirdigimiz balkonlara file yaptırmak oldu , onun dışında balkon ve camlara sineklik yaptırdık sürgülü onu da acamiyorlar ,Fransız balkon kapısını asla actirmam , yetmedi üzerine eve klima taktirdik . Böyle olaylar beni de çok korkutuyor cok haklisiniz