gulhoca benim evimde 4.katta çocuklarımın biri 5 biri 1 yaşında tek başlarına asla balkondan camdan bakmazlar çünkü ben öyle alıştırdim bebekliginde basladim buna mesela balkondan bakacağı zaman oğlum bana cagirir anne balkondan bakalım mi diye kardeşini balkonda görsün koşa koşa gelir kardeşim balkonda diye balkonda sandalye vesare olmamasına ragman zaten olsada çıkamaz daha küçük ama tabi çocuk bu fazla güvenmemek lazım oyuzden her saniye birlikteyiz zaten gün içinde asla yanımdan ayrılmazlar her an dip dibe 😌