gulhoca çok haklısınız,kuzenimin oğlu 5. Kattan düşüp alt kattaki çamaşır iplerine takıla takıla yere düştü ayağı kırıldı birkaç defa ameliyat olmuştu,çok şükür şuan iyi 4 yaşına girdi,annesi bütün evin pencere balkon ne varsa korkuluk yaptırdı sonrasında