wewee ben de sana 37 günlük hala lohusa olan bir anne olarak yazıyorum. Yazdıklarını okurken tekrar tekrar ağlayasım geldi o kadar tanıdık ki yazdıkların. Ben de kendimi yeni yeni toparlıyorum. O kadar zor bir süreç ki ağlaya ağlaya sütüm bitecek sandım. Doğurdum bebek ağlıyor diye ağladım. Eski hayatımı özledim ağladım bebeğimi yavrum diye bağrıma bile basamadım alışamadım çünkü. Sonra 10 gün yoğun bakıma girdi bebeğim hastane kapılarında arabalarda ağlaya ağlaya sabahladım. Herkes bana geçicek diyordu ama ne zaman geçicek geçsin artık diye ağlıyordum. Şuan 37 günlüğüz hala tamamen iyi hissetmyiorum ama ilk günlere göre çok daha iyiyim çok şükür demekki gerçekten geçici bir süreçmiş sende kendini sıkma ağlamak istiyorsan ağla eşinden destek al. İstediğin her zaman bana yazabilirsin ben de sana destek olurum