346789 çok iyi anlıyorum seni. Ben o süreçte burdan aynı durumu yaşayan birkaç kişiyle arkadaş oldum ve çok çok iyi geldi. Şimdi bebeğin daha çok küçük çok zorlanıyorsun ama inan bana gün geçtikçe kolaylaşıyor ve keyifli hale geliyor. Kendini kötü hissedersen bana yazabilirsin