Bebeğim 33+4te bir hafta önce bugün dünyaya geldi. Ciğerleri tam gelişmemiş maalesef yoğun bakıma aldılar ameliyathanede yüzünü dahi göremedim. Odaya gelir gelmez yalvardım görmek istiyorum diye. 5 saat ayağa kalkamazsın en az 5 saat sonra gidip görürsün dediler. 5 saat sonra yoğun bakıma girdik eşimle ve gördük. O günden beri günde 2 kez sabah ve akşam görüyoruz. Oğlumuz entübe edilmedi hiç ama burnunda nazal cpap vardı hortum yani. 5 gün sonunda burnundan hortum çıktı 2. Günden beride midesinde hortum var hortumla anne sütü alıyor. Nazal cpap çıktığından beri kuvöz içi oksijen alıyor doktorlar uyum sağladı diyor ama çekilmeleri var satürasyonu tam düzelmedi henüz hala tam uyum sağlaması bekleniyor. Tam manasıyla uyum sağladında ağzından midesine giden hortumu çıkarıp emme refleksi ile direkt ağızdan beslenme denenecek ve emerse taburcu olacak dediler inşallah.
O kadar kötüyüm ki bende çok üzgünüm ama gözüm arkada değil çok küçük ve sağlığı için tedavi görmesi gerekiyor evde olsa ben nasıl bakarım nefes alamasa ne yaparım, onun iyiliği içim diyorum sabretmeye çalışıyorum ama çok zor. Dün eşime söyledim bir hafta oldu bir kez kucağıma almadım diye o kadar üzücü ki rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın.
Bebeğiniz hangi hastanede 3 gün önce gördüm demişsiniz ama neden her gün göstermiyorlar