11 Haziran sezaryen doğum yaptım 38+3 te fakat sezaryenden çıktım bebeğimin entüb olduğunu solunum sıkıntısının olduğunu söylediler bunu duyunca iç kanama geçirdim üzüntüden krizler geçirdim hiç böyle birşey düşünmemiştim bebeği yoğun bakıma aldılar 9 gündür orada 3 gün önce gördüm onu hortumları çıkarmışlar ağzından burnundan küvez içi oksijen şuan alıyor böyle birşey yaşayan annelerimiz var mı çok kötüyüm inanın çok ağlıyorum lütfen böyle olup iyi olan varsa yazabilir mi ?