ebrupoyraz11 hiç canını sıkma canım benim bebeğim 35 haftalık doğdu entübe edildi hem solunum hemde enfeksiyon vardı 11 gün yattı küvozde çıktı çok şükür kalbinde delik te var şuanlık iyi hiç canını sıkma bende çok ağladım çok üzüldüm ama çok şükür iyileşti