Ya gerçekten lanet olsun insanlik denilen bişey kalmadı ben eşimin işinden dolayı Kıbrıs’ta oturuyorum burda şükür öyle bişey yok kapını açıkta bıraksan arabanın anahtarını üstündede unutsan dokunmuyolar tayinciyiz bu sene Tekirdağ Hayraboluna seviniyorum burdan gidiyorum diye ama oralar cidden buraları aratacak bı sırada bizim köye birisi gelmişti caminin Kur’an kursunda frlan yatıp kalkmış hoca caminin isiklarinu kapatiyodu gece yaniyordu ışıklar bı keresinde ben komşuya giderken cami avlusunun kapısından çıktı beni görünce koştu gözden kayboldu köylü topla tüfekle aramıştı sonradan köyden birisinin akrabası dediler ne kadar doğru bilmiyorum ama çok korkmustuk