YorgunAmaMutluAnne kim o bile demeyin..tedirgin olduğunuzu anlar ve evde eşinizin olmadığınıda bilirler..kapı deliğinde kimseyi görmezseniz asla sesinizi çıkarmayın.çok oldu bana da yavaşça bakarım delikten kimse yoksa asla sesimi çıkarmam..baktınız ısrar ederler eşinize seslenir gibi yapın hayatım bakar mısın diye.