Gokturkmom önce adetim gecikti bu sürekli olan biseydi ama artık bi test yapsam mı dedim .idrar testinde gördüm kan testi yaptırdık ordada çıktı , Ama bir süre kese görünmedi eşim dediki aha rezil olduk herkese hamile olduğunu söyledik ama değilsin galiba dedi , 😂 Banane herkesten varsa vardır yoksa yoktur dedim çünkü hiç bebek beklemiyorduk Pcos var bende Tüp bebek dışında bebeğin olmaz demişlerdi Rabbime sukurler olsun ki verdi bize bebisimiz 🥰