Benim hafif kanamam olmuştu regl oldum zannediyordum, doktorum kortizonlu ilaç verecekti hamile kalmak istediğimi bildiği için test yap negatif olduğunu görelim öyle ilaca başla dedi. Ben de sırf ona göstermek için hamile olmadığıma emin bir şekilde test yaptım ve çift çizgiyi görünce şok oldum tabi☺️ Ardından aile hekiminde kan testi verdim, ertesi gün de jinekoloğa gidip keseyi gördük☺️