gulkara1 ben ikinci çocuğa hamile kaldım 14 gündü gecikmem var idrar testi yaptım kaç tane pozitif çıktı ilk kan vermeye gittiğimde kanamayla gitim küçük pıhtılarda geldi kan degerim 48.2 cıktı iki gün öncede gel dediler gitim yine 51 olmuş degerim küçük parcalar yine geldi ama ağrısız bugün yine kan vermeye gidicem çok Guman ki duşuk riskim var ama yükselme ihtimali varmı sizce bendemi kimyasal gebelik geçiriyorum yoksa dış gebelik mi?