Gokturkmom İdrar testi 🧪kan testi 🩸 ultrason 🖥️ Ben ilk idrar testi ile çift çizgiyi gördüm sonra kan testi ile kesinleştirdim 🙌🏻🥹beta hcg değerim 94tü🤭
denizalismom Gokturkmom ilk test yaptım adetime 3-4 gün vardı çok silikti. Sonra âdet olacağım gün olmadım test yaptım netti hemen gidip kan verdim 114,5 beta ile öğrendim 😍👶🤰🏻
dilaninal Gokturkmom Tüp bebek için görüşmeye gittik ve alttan muane oldum işlemler için döndük regl 3. Gün gel dediler günlerden Salı fakat cuma reglim geçince idrar testiyle hamile olduğumu öğrendim 🥰 aynı gün kan 1400 çıktı ❤️ Küçük mucizem
sek_kahve Gokturkmom önce idrar ardından kan testi ile öğrendim, 5.500 küsürlerdeydi. 2-3 hafta sonra kız kardeşim şehir dışından geldiğinde ilk ultrasonuma gittim o vakit de iki kalp atışı olduğunu öğrendim
elnare952_ sek_kahve ben ikinci çocuğa hamile kaldım 14 gündü gecikmem var idrar testi yaptım kaç tane pozitif çıktı ilk kan vermeye gittiğimde kanamayla gitim küçük pıhtılarda geldi kan degerim 48.2 cıktı iki gün öncede gel dediler gitim yine 51 olmuş degerim küçük parcalar yine geldi ama ağrısız bugün yine kan vermeye gidicem çok Guman ki duşuk riskim var ama yükselme ihtimali varmı sizce?
vantablack1 Hiç gecikmeyen hastalığım 5 gün gecikince emindim aslında hatta üçüncü gün emindim ama biraz daha bekledim baktım 5 gün oldu test alıp yaptım çıktı zaten hemen☺️ akşamına da kan testi verdim ,sabredememek!😅
gokceege Gokturkmom Evde test yaptım net çift çizgi gördüm 3 gün sonra doktora gittim ilk ultrason ile bakmak istedi . Bebeğide keseyide çok net gördü çok sağlıklı kan bakmıycam dedi bu şekilde oldu ☺️
nnoktaa Gokturkmom polip için operasyon yapılacaktı. Regl ol gel dediler olmadım. Kan verin dediler meğer hamileymişim. Gerizekalılar polip dedikleri şey de keseymiş muhtemelen 😂😂😂
bendenbirtanedahayok Gokturkmom geçenki ay testlerim negatif çıkmıştı hep bende hamile kalamadım diye diğer ay korunmaya başlamıştım ama 1.5 aylıkken mide bulantım başladı zehirlendim sandım😂 eşim şüphelendi bi test yapalım belki falan dedi yapmak istemedim her negatif çıkışı moralimi bozduğu için sonra yalvardı aman dedim bi deniyim. Gece yatmadan önce son 1 test ve çift çizgi🥹🥹🥹 tabi emin olamadım acaba test mi hatalı diye ertesi gün 4 tame daha yaptım (hepsini saklıyoruz)😂 diğer haftada doktor kontrolü ve 6 haftalıktı beta değeride 172 gibi bişeydi galiba
beybitolat Gokturkmom 9 gün geciken reglimle test yaptım kıpkırmızı 2 çizgi😂 kan testi verdim hamileymişim ben şok tabi😂
gulkara1 O sıra çok rahatsızdım ama hamilelikten şüphelenmiyordum çünkü 1-2 hafta önce kimyasal gebelik geçirmiştim hastaneye gittik rahatsızlandığım için kan vermiştim onun için de aldılar orda öğrendim betam 245 ti
elnare952_ gulkara1 ben ikinci çocuğa hamile kaldım 14 gündü gecikmem var idrar testi yaptım kaç tane pozitif çıktı ilk kan vermeye gittiğimde kanamayla gitim küçük pıhtılarda geldi kan degerim 48.2 cıktı iki gün öncede gel dediler gitim yine 51 olmuş degerim küçük parcalar yine geldi ama ağrısız bugün yine kan vermeye gidicem çok Guman ki duşuk riskim var ama yükselme ihtimali varmı sizce bendemi kimyasal gebelik geçiriyorum yoksa dış gebelik mi?
3erkekannesi__ Gokturkmom regl olacağım zaman sanki içime doğdu test yaptığımda silik çift çizgi çıkmıştı 5 gün sonra tekrar denedim netti kan verince de iki binlerde çıkmıştı sonuç 🤭 İkinci gebeliğim hiç hesapta yoktu regl tarihim bir hafta gecikince test yaptım çift çizgi netti direk hastaneye gittim ultrasonla netleşti ve ikiz dendi 🥹