Gokturkmom D şıkkı Rüyamda 🤣
Üst üste kaç gün pozitif idrar testleri gördüm en son pes ettim idrar testi yaptım gözün zor gördüğü 2. Çizgi çıktı kan verdim 5.67 çıktı.
15 gün geç döllenme olmuş kızımı görmem nerdeyse 23 günü buldu. Rüya görmesem öyle test yapmasam asla anlamazdım hamile olduğumu çünkü öncesinde test yapmıştım negatif çıkmıştı o günden sonra pozitifler gördüm rüyamda zaten. Üstüne çok şükür kusma bulantı belirti de yoktu hamile değil gibiydim tüm hamileliğimde bir tek karnım şişti. Hani diyorlar ya hamile oldugumu bilmiyordum anlamadım ben onlardan olacaktım rüyam olmasa çünkü adetlerim çok çok düzensiz uzun süre olmuyorum. Doktor’um bile şaşırmıştı bu değerle üstüne geç dollenmeyle nasıl saptadadin gebeliği, kaç yıldır doktorum ilk hastamsin bu şekilde anlayan takip eden. Demişti bende doktora gitmedim tabi hemen, çünkü değer çok düşüktü kendim bazen sağlık ocağı bazen özel hastane kan takibi yaptım sürekli