suheda58 ozgecankosar o zaman çok dikkat etmemiştim ama şuan baktım videolara fotoğraflara 2 aylıkken gülümsemesi var 3 aylıktan sonra da kahkahası var baya sesli göz teması da iyi suan da da iyi ama göz teması
suheda58 ceren4_ gel gel işareti eliyle yapıyor iki gündür ama ben gel gel deyince değil kendi kendine yapıyor alkışı da bugün yaptı oda huysuz olunca mızmızlanırken yaptı
ceren4_ suheda58 göz teması eh işte bizdede kafasına göre bugün alkış yaptı ama gel gel bay bay işaret etme falan yok
suheda58 ceren4_ saçma derken bebek zaten onlar hep saçma şeylere gülüyor ben hapşırıyorum o gülüyor 🙂
ceren4_ suheda58 mesela yastık atıyoruz yada topu yukarı atıp tutuyorus tavşan var oyuncak onu açınca yada yastık yere vurunca sesli gülüyor
miniminisevgilimm ceren4_ inşallah sizin yükselmiştir güzel haberle alırsınız ❤️ demir eksikliği olunca otomatik olarak b12 düşüyor dedi doktorumuz bizimde ayın 14 ünde randevumuz tekrar kan tahlili yapılacak bakalım nasıl çıkıcak sonuçları b12si demiri yükselmiş mi merak ediyoruz
suheda58 ceren4_ ateşi vardı 2 gündür sadece yatıyor kucağımda çok huysuz o yüzden hiçbir gelişme gözlemleyemiyorum
ipickot24 suheda58 bence çok ufak henüz ama içinize sinmediyse götürün doktora ama ekran veriyosaniz da kesin çünkü o büyük etken
suheda58 ipickot24 göz teması iyi sosyal gülümsemesi var isme tepki ve alkış bay bayı 1 yaşına kadar gözlemleyeceğim şimdi de gel gel hareketi öğrendi bir şey istediğinde yapıyor
suheda58 ipickot24 bir de müzik açınca dans ediyor poposunu oynatıyor bize bakıyor biz yapınca devam ediyor bana bakıyorlar mı diye bir halasına bakıyor bir bana otizmli bir bebek bunları yapabilir mi
ceren4_ suheda58 bana da doktor göz teması var dedi benimki gülüyor sosyal gülümsemesi var alkış var ama gel gel bay bay yok göz teması bana göre kısıtlı
adnplt suheda58 İsmine bakmıyor ise hareketlerini bi gözlemleyin,otizm annesi olarak yazıyorum inşallah yoktur bebeğinizde yinede kol çırpma, ileri geri sallanma gibi davranışları var mı bi gözlemleyin
ceren4_ suheda58 göz teması ismine bakması nasıl babıldaması yemek yemesi benimki hep yere bakıyor yedirirken ve yemiyor