ceren4_ şöyle biz ilimiz de bulunan iyi bir özel doktora gidiyorduk Sidefer kullanıyorduk ama bebeğimde hiç çalışmamış b12si de çok kötü otomatik olarak düşmüş.. Demir olarak ferro sanol verdi ama b12yi ocean sprey olarak vermişti bizim içimiz pek rahat etmedi araştırma hastanesinde hemotolojide hocaya götürdük orada da demiri ve b12si çok düşük çıktı kullandığımız ilaçları takviyeleri söyledik bizi resmen azarladı 🥴 Sidefer ocean bunların hepsi çöp ve para tuzağı demirini ferro sanoldan başka bişey yükseltemez dedi gerçekten buram buram demir kokuyor ve zorla içirmek zorunda kalıyoruz 😔 b12 olarakta iğne vericem oceanı çöpe atın dedi bize plan çıkardı ilk kutu 5 gün yapıldı 2. Kutu gün aşırı yapıldı 3. Kutu haftada iki 4. Kutu da haftada 1 olacak şekilde ayarlandı ve gerçekten farketti ama yanlış da anlaşılmasın tabi bu yeni nesil ilaçlar çoğu bebekte işe yaramıyormuş ama yarayanlarda illa ki vardır