ceren4_ suheda58 göz teması ismine bakması nasıl babıldaması yemek yemesi benimki hep yere bakıyor yedirirken ve yemiyor
suheda58 ceren4_ göz teması çok iyi isme bakma da yüzde 50 50 arkasındayken seslenince bakıyor ama yüz yüze olunca bakmıyor yemek yemesi iyi çok şükür hiç yemek seçmiyor yemek yedirirlerse çoğunlukla yemeğe bakıyor ama bana da bakıyor arada
ceren4_ suheda58 ya maşallah bizimki yemek yedirirken yere bakıyor göz teması insanlar var diyor am benle yok gibi babıldama eh işte ama alkış bay bay gel gel yok
miniminisevgilimm Elis61 sizinki gayet iyi çıkmış bu arada ocean işe yarıyor bizde iğneden sonra onu kullandık b12 olarak 1 ay daha