princessmom_ Canım 1 haftaya bile razıydım ben zaten ilk 1 hafta hastane de kaldım eve gelince dinlenme fırsatım olmadı 13 ay oldu yeri geliyor hâlâ sürünüyorum evet o karna bastırma olayı çok acılı ya 2 3 kere yaptılar beni o halde gördükçe kardeşim ağladı hep