princessmom_ Ilk çocuğum normal oldu çok güzel bir doğumdu ikinci cocuğumda da hep normal yapcam diyordum oldum olası sezaryenden korkan bir insandım ama maalesef acil genel anestezili sezaryen oldum korktuğum gibi de oldu çok zormuş ya keyfi sezaryen olanları bile bile o acıyı çekenleri asla anlayamayacağım🙈