Gunesnil_23 princessmom_ Valla pik yapıyor sancı normal kendi sancinda ara ara gelirken sanci sunide birden geliyor 🙂↕️
byrmm princessmom_ benim vajinal doğumumda dikişim yoktu o yüzden sonrasında hiç ağrım sızım olmadı. Ama çok dikiş olanları duyuyorum aylarca popo üstüne oturamıyolarmış. Suni sancı aldığım için sancı kısmı zor ve uzun sürdü maalesef ama prenses epidural alınca son saatler sancım dinmişti doğum anına kadar. Sezaryen bence rahat tabiki ameliyat dikişi var ama toparlaması zor değil insanın. Yanında bir iki ay yardımcı olacak birin varsa bence sezaryen çok rahat derim. Normal doğum dikişi daha zor ve ağrılı bence. İkiside güzel yaa sonucunda bebişimize kavuşuyoruz daha ne olsun.
mamacitaa_ princessmom_ benim şansa ikisi de çok çok zor geçti… vajinal ölüp ölüp bitiyorsun zaten bebek çıkana kadar bitiyor , sezaryende ise asil bebek dogduktan sonra başlıyor ağrılı süreç. ikisini de tercih etmeyeceğim sanırım artık :) herkese başarılar 😂
binnur37 princessmom_ 39+1 suni sancı ile normal doğum yaptım 5 cm açıklığım varmış hemen suyumu patlatıp doğumu hızlandırdık 🫠
milletsanakanalizemiolacak princessmom_ bilmiyorum ki ben ne zaman geçtiginin bile farkinda degildim 1 ay önce fark ettim bende şey oluyor ara sıra önceden hep oluyordu yüz üstü yatınca bildiğin elektrik çarpması oluyordu şuan pek olmuyor. Birde afedersin regl kanamam aşırı oluyor sezaryen yapan arkadaşa sordum benimde öyle doğumdan sonra dedi o doğum yapali 11 sene oldu hâlâ düzelmemiş inşallah ben düzelirim ya seninde öyle oluyor mu?
hemshireanne princessmom_ karına basmak deme yaa doğururken bağırmayan ben doktorlar bile şoktaydı sonra karnıma bastırırnca ağlayarak bağırıyorum lütfen yavaş😂
princessmom_ hemshireanne çokk kötü bendee yapmasanız olmazmı diye yalvarıyordum en zorlandığım olay oydu yaa 🥲 bi ann oo anı hissettim 🥴😄
binnur37 princessmom_ Ee yani bi ara sezeryana al beni diye bağırdım oda saçmalama kızının saçları elimde çekerim vallahi ıkın diyerek güzel ikna etti 5 saatte doğurdum 😀😀😀😀