maygirl minikurabiyeninannesi Beze dönmeyin.sabır istiyor zorlu süreç kesinlikle yakın arkadaşlarımında biri bnzer seyi yaşadı kızı kendisi istemedi bezi.çokta güzel konuşuyordu ama yeterli olmadı bunlar 7ay gbi bi zamanda tamamladılar bu süreci..Daha önceside denemelri oldu beze dönmüşlerdi şuan en büyük pismanlığı beze döndüğü zamanlar mesela..Sabırlı olun.sakin kalmaya çalışın elbet sizin süreçte bitecek.Duvar panolarından yararlanın.Belki daha heves eder söyler..
biroglanannesii1 minikurabiyeninannesi Her alışverişe götürdüğüm de lazimliklari, ışıklı klozetleri gösteriyorum alalım mı annecim artık bezini çıkartalım buna yapalım mı diyorum hayır istemiyorum diyor. Benim oğlum da 3 yaşında olucak ağustosta bugün kitap aldım tuvalet egitimi ile ilgili günde 3-5 kere okuyacağım. 1 hafta sonra da başlarım diye düşünüyorum. Ama kesinlikle istemiyor yani. Biraz kitapla alışsın heveslensin istedim bakalım o zaman ne yapacak.
Usnac1995 zuhalsebu Demek konuşmayla falan hiç alakası yokmuş ya. Ege bezi bırakınca anneyi bile yeni yeni demeye başlamıştı. Daha ilk gün çss diyip lazımlığa koşuyordu, bir bu yönden güldü yüzüm😂 Ama bırakır başladıysan gerisi gelir sizinde
balkizlar minikurabiyeninannesi size nazlanıyor işte… bir psikologla detaylı görüşürseniz doğru yönlendirir diye düşünüyorum
minikurabiyeninannesi Deletedmom_289 7 ay dile kolay gerçekten ne yaşamışsınızdjr o süreçte kim bilir 🙄🥹🥹
One-life minikurabiyeninannesi geçenlerde birine daha yazmıştım doktordan dinlemiştim. Bi oyuncak bebeğe bez bağlayın sonra çişin mi geldi diye bezi çıkarıp tuvalete götürün. Bi süre oynayın bu oyunu iyice anlasın kavrasın belki faydası olur. Oyunla daha iyi öğrenir belki.
Yellowdaisy minikurabiyeninannesi 3 kere seansa gitti bu hafta bizi çağırdı bakalım nasıl ilerlediler neler yapacağız onu konuşacağız
-SweetPanda- minikurabiyeninannesi Allahım yardımcınız olsun. Benim kızım henüz hazır değil o yüzden kendim yorum yapamıyorum yaşamadığım için ama bi abla bana şey demişti “Altına işiyorsa bırak bi süre öyle kalsın, kalsın ki rahatsız olduğunu anlayıp bana gelip söylesin” demişti işe yarar mı bilmem ama o gece altına işemesine müsade edip sabaha kadar değiştirmemişti rahatsız olup söylesin diye yoksa onun kızı da söylemmiyordu. İnşaAllah sizinde işinize yarar bu bilgi🌸
minikurabiyeninannesi -SweetPanda- evet bende denedim ama baya ağlıyor bende güzel güzel konuşuyorum bakalım ınsallah halledeceğiz
KonuMankeni minikurabiyeninannesi acaba altına yaptığında hemen değişmeseniz rahatsız olsa nasıl olur?
Dondurmalikahve minikurabiyeninannesi Oğlumun bildiği halde kendi isteği ile gitmesi 3 yıl kakaya gitmesi de 4 yıl sürdü diyeceklerim bu kadar 🙂🙂🙂
Sogukbaklava minikurabiyeninannesi Arada kalmak çok kötü. Bende 32 33 aylıkken verdim 3. Gün dışarı çıktık. Anne olarak siz gerçekten hazır mıydınız ben buna çok inanıyorum. Anne ve bebek gerçekten hazırsa çok kolay geçiyo değilse zorlanıyolar
minikurabiyeninannesi Sogukbaklava Hazırdım sadece şu vardı oğlum çok hevesliydi zaten hazır olmasam emin olun 2,5 ay da uğraşmazdım bile
buketys Size kolaylıklar diliyorum . Ama eskiden biz 2 yasa varmadan tuvalet isini hallediyor oluyormusuz bence 2 yaşı beklediğimiz için sıkıntı yaşıyoruz bu çocuk için artık geç ama başka çocuğunuz olursa tuvalet iletişimini araştırın derim ben kızıma kakayi öğretmekte hiç zorlanmadım çünkü 9. Ayından beri tuvalete yapmaya alismisti ama çişi umursamadım kakayi söylüyor çişi zaten söyler dedim 2.5 yaşında 2 ay dan fazla cis icin ugrastik. kızım bu işin sonu ne olacak böyle surekli altina mi yapacaksin dediğimde bez bağla olsun bitsin anne diye cevap verecek seviyedeydi. Allah yardımcınız olsun zor süreç gerçekten
alinmom minikurabiyeninannesi tuvalet eğitimi hepimizin gözünü korkutuyor biraz sabırlı olmak gerek birde bezi çıkardıktan sonra geri takmamak gerek. Çocuğunda kafası karışıyor kararlı olmak gerek önce siz hazır olucaksınız ardından çocuğunuzu teşvik ediceksiniz. Eşinizde destek olursa hızla adapte olur yavrunuz.