Leno söylemem de bir problem yok söylüyorum ve götürüyorum ama parka galan gittiğimiz de söylemediği için maalesef altına yapıyor hami evde bunu bir şekilde halledebiliyorum ama parkta vs yapıyor. Onunda geçtim kakasını da yapıyor .
Evde götürdüğüm zaman geliyor tuvalete bir problem yok ama dışarıda parkta vs götürdüğümde de gelmiyor.
1,2 damla kaçırıp söylese keşke direkt her şey bitiyor sonra gelip anne çiş diyor yani zor bir süreç sizin nasıl ilerledi açıkçası bilmiyorum ama gerçekten hiç söylendiği kadar kolay değil.