minikurabiyeninannesi herkesin derdi nasıl da farklı benim oğlum da Eylül doğumlu üç yaşına girecek daha doğru düzgün cümlesi yok doktora gidiyorum sorunsuz çocuk çok akıllı konuşur diyorlar. Bezi bıraktığında 22 aylıktı anne bile diyemiyordu.
Ama sizinki de kendini ifade edebiliyor muş ne kadar güzel bakın her çocuk farklı ben de bugün konuşamıyor diye ağladım inanın. Çünkü oğluma üzülüyorum bir kelime söylüyor ne demek istediğini anlamıyorum onu da gözleri doluyor.
Kendi derdimi anlattım kusura bakmayın😢
Kuzenimin kızı da üç yaşından sonra bıraktı bezi yetişkin gibi konuşuyordu ama asla tuvalete yapmıyordu. Ben de sizinki en fazla bir ay sonra Öğrenir