Dondurmalikahve minikurabiyeninannesi Hayır hayır onun için demedim aslında 🥲 bu sürecin 6 ay kadar sürmesi normal demişti psikolog bize. Eğer olmayacak, ben öğretemiyorum diye düşüncelerimiz varsa umudunuzu kaybetmeyen diye yazmıştim.
minikurabiyeninannesi -SweetPanda- evet bende denedim ama baya ağlıyor bende güzel güzel konuşuyorum bakalım ınsallah halledeceğiz
-SweetPanda- minikurabiyeninannesi Ay kıyamam, inşaAllah halledersiniz Rabbim yardımcınız olsun inşaAllah🌸
Usnac1995 zuhalsebu Demek konuşmayla falan hiç alakası yokmuş ya. Ege bezi bırakınca anneyi bile yeni yeni demeye başlamıştı. Daha ilk gün çss diyip lazımlığa koşuyordu, bir bu yönden güldü yüzüm😂 Ama bırakır başladıysan gerisi gelir sizinde
zuhalsebu Usnac1995 çözdük çok şükür altına kaçırmıyor anne çişim geldi diyor yapıyor. Kakası gelince de bez bağla diye ağlıyor. Dün akşam yaptı 2 gündür yapmıyordu normalde günde 2 kere yapar
Sblatc minikurabiyeninannesi zamanla öğreniyolar benim kızımda çok zor öğrendi kakasını söylüyodu çişini söylemiyodu aylarca 2 saatte bi çişe götürdüm 6 ayda anca oturdu diyebilirim bazen hala gitmiyo ben götürüyorum