anneoluyorum94 gozdenur98 ben baktığımda sisteme düşmemişti uygulamalarda yattığı görünmüyordu, bankacımı arayıp sordum havuzda görünüyor yatmış dedi ve gidip çektim
anneoluyorum94 gozdenur98 özel bankacınız varsa birebir görüştüğünüz onu arayın söyler diğer türlü uğraşmayabilirler
bittercikolata__ gozdenur98 benim 2020 doğumlu ve 2025 Ocak doğumlu iki kızım var mayısın 28′ inde gittim çektim öncede 400 TL aldığım için onu kestiler 5600 TL yattı. Halkbank şubesine gidin bence yatmış olması lazım.
anneoluyorum94 gozdenur98 yatmıştır belirli bir tarihi vardı onun gidin bankaya bence. Çünkü çekmezseniz bir süre sonra tekrar devletin hesabına geri dönüyor
mrvyad Niyesordunbucevabi uygulama da çift aşamalı doğrulama istiyor ısrarla giremiyorum sizde de öyle oldu mu
zehraoruc3 elaalp2 ne zaman başvuru yapmıştınız ben 29 Mayıs ta başvurmuştum ondan mı yatmadı daha acaba
mrvyad Niyesordunbucevabi bende yapmaya çalışıyorum olmuyor bir türlü özelliği de açtım ama uygulamaya giremiyorum