zehraoruc3 elaalp2 ne zaman başvuru yapmıştınız ben 29 Mayıs ta başvurmuştum ondan mı yatmadı daha acaba
zehraoruc3 elaalp2 o zaman bende direk bi bankaya gideyim sorayım uygulamaya görünmüyor ama belki yatmıştır.