Pembe333 Evlilikte çocukta çok güzel fakat kabul etmeli ki işin büyük çoğunluğu kadına düşüyor. Bu yüzden kadınlar ne kadar geç evlenirse o kadar iyi. 28 yaşımda evlendim 30 yaşında anne oldum. Bebeğim 3 buçuk aylık, daha erken anne olsam bu kadar sabırlı olamazdım hatta psikolojik olarak bile yıpranırdım.
Geçmiştende eşimle tanıştığımız ilk günlere gitmek isterdim. O vakitlerin büyüsü başka 😂