[silindi] Pembe333 ben evliliğimde mutluyum gayet ama şu güne dönsem dediğim günler de hep bekarlığıma denk geliyor 😂 sanırım sorumluluk hissetmemeyi özlüyorum odamdan çıkmayıp yemekleri sipariş verdiğim sabaha kadar sezon bitirdiğim akşama kadar uyuduğum akşam hazırlanıp kızlarla date yaptığım bir günün hayali çok güzel geliyor 😂 ama eskidendi.. çoook eskiden 😂
Pembepremses24 [silindi] Ay demi ya dert yok tasa yok bişey düşünme yok ye iç yat uyu müzik dinle dizi izle arkadaşlarla gezmeler yaz akşamları dışarda toplaşmalar falan 🌸
binnur37 Pembe333 Tekrardan eşimle evlenirdim ne kadar zorlu yollardan geçsekte evlenmek isterdim .. Ama çocuk yaparmıydım bilemiyorum sorumluluğu bana zor geldi zor kabullendim alıştım gerçi hala kabullenmiş değilim ara ara ben ne yaşıyorum dediğim oluyor …
bendenbirtanedahayok Pembe333 çok evlilik insanı değilmişim ya severek evlendik ama anlaşmazlıklarımız çok fazla keşke bekar olsaydım diyorum🥲
sancarmom Pembe333 Tekrar evlenirdim ama 1 yıl içerisinde evlenir miydim bilemedim. 5 senelik sevgili geçmişimiz vardı ya evlenicektik ya ayrılıcaktık evlendik hahahah aşırı kavga ederdik evlenince hepsi geçti anlamsız bekarlıktada hep beraberdik bir şey anlamadım bekarlığımdan yaa
Pembepremses24 Pembe333 evlenmezdim çocukta yapmazdım hiç bana göre değilmiş tek yaşamak mük🫶🏻 Geçmişte de üniversite yada lise yılları ya çok güzeldi önceleri gez toz ye iç dert yok tasa yok oh miss🌸
[silindi] Pembepremses24 vallahi kuzenim henüz üniversiteli geçenlerde onlarda kaldık bebişle. Eşim şehir dışındaydı. Ben tabi bebekle uğraşıyorum falan onun arkadaşları geldi heyecanlı heyecanli hazırlanıp süslendiler böyle sohbetleri öyle hoştu ki dedim tadını çıkarın farkinda bile değilsiniz öyle tatlı zamanlar ki 😊 eşim biz de genciz daha sen böyle yaşlanmış gibi konusuyosun bazen diyo genciz evet ama sorumluluklar var o tatlı rahatlıkları heyecanları özlüyo insan 🌼
[silindi] gl99 Guzel diyende kendini kandırıyor. Onlarda bekarligin guzel bisey oldugunun farkindalar Neye istinaden yazdinizki bunu siz guzel bir evlilik birligi icinde degilsiniz diye herkesin hayatida ayni olacak diye bir kaide yok.
patlakprezervatif Kesinlikle evlilik. Eşimden Allah bir değil bin kere razı olsun. Geçmişte de düz lise mezunuyum sosyal bilimler (sözel) meslek lisesi yiyecek içecek mezunu olmak isterdim
Kitsu Neden seçmek zorundayiz ki. Ben bekarken çok mutlu, özgür , huzurluydum. Evliyken de öyleyim. Hayatımın iki dönemini de çok seviyorum.
Sevval41 Pembe333 evlatlarımı çok seviyorum ama kesinlikle bekarlık daha rahattı hatta lise yıllarıma geri dönmek isterdim herşeyi baştan ve farklı yaşamak ailemden uzakta olmamayı isterdim