Pembe333 şimdiki aklınızla geçmişe gitseniz eşinizle tanıştığınız güne tekrar evlenir miydiniz ?
Bir dakika bile düşünmem yine onunla evlenirdim❤️
Pembe333 yâda geçmişten bi güne gitseniz hangi güne gitmek isterdiniz
Eşimle sevgililik günlerine geri dönmek isterdim…
Yine yeniden onunla o heyecan dolu anları yaşamak, göz göze geldiğimizde içimin titrediği o ilk bakışları tekrar hissetmek isterdim. Elini ilk tuttuğum anki kalp çarpıntımı, birlikte kurduğumuz hayallerin saflığını, her vedanın ardından içimde büyüyen özlemi yeniden yaşamak…
Sırf onunla tekrar tanışabilmek, aynı heyecanla yeniden âşık olabilmek için geçmişe gitmek isterdim. Çünkü en güzel günler onunla yaşadıklarımdı ve bir şansım daha olsa, yine onu seçerdim, hem de hiç düşünmeden.❤️