Bende oyleyım kızlar uzun yola çıkıcam panik teyim napcam bılmıyorum gecmıyor bır yılı gecıktır var bende bu deprem ve sımsek durumu tetikledi beni. Bu de vefat durumu oldu aılede ondan sonra koptum ıyıce bugün yıne geldı bayılcam gıbı oldum sonra sakınlestırdım kendımı gectı :( ama çok kötü bısey bu