melike1999 oldu ben çok ağır anksiyete ve panik atak yaşadım. Benim kuzenim psikiyatri doktoru. Onu arayıp anlattım saatlerce. Bana selectra verdi 1 sene kullandım. İlk 1 ay 5 kilo verdim aşırı yan erki yaptı. Panik atağımı en üst seviyeye çıkardı ilacı bırakmayı düşündüm ama asla bırakma normal dedi. Ve zamanla geçti. Hatta öyle iyiydim ki uçan kuşu görünce mutlu oluyordum ne güzel uçuyor diye 😂 1 sene sonra hamile kaldım ve direkt bir anda bıraktım ama şükür çok iyiyim. Doğum yaptıktan sonra ilk 40-50 gün aşırı lohusa depresyonu yaşadım ama eşim hep yanımda destek oldu ve atlattık