metemom_ çok olumsuz düşünmeyin ya . Jandarmaların zaten sıkıntısı bu ilçelerde çalışmaları . Evet bebeğinizin özel durumundan ötürü yeterli olmayan bir ilçe . İlçeden çok köy gibi zaten . Ama gidiş gelişle o kadar da uzak değil . Üstelik yol da kaymak gibi . Kayseriye ön yargılı yaklaşmayın . Eminimki izmirde olan doktorlardan daha iyi doktorlar vardır . Kaç tane hastane var sayısını bile bilmiyorum . Siz merkezden ev tutarsınız .