metemom_ Merkeze 1 saat uzaklıkta arabanız var ise sıkıntı yaşamazsınız. İlçeleri yaz ayında güzel oluyor ama sıkıcı şahsen benim için. Nereden geldiğine ve ne beklediğine bağlı olarak değişir tabiki. Eşyalı apartlar var diye biliyorum. Merkezde lojmanlar var. Siz merkezde oturabilirsiniz eşiniz git gel yapabilir geneli öyle yapıyor. (Duyumlarıma göre?)