Deletedmom_289 metemom_ inşallah canım merkez hiç iyi değil. Ben kaldım eşimin çalışma şartları berbattı. Kira desen çok pahalıydı
metemom_ Deletedmom_289 valla bu durumda da eşimin çalışma şartları beni ilgilendirmiyor ben kendine yazma diye bin kere dedim yok ailem gelir yok ablam gelir bilmem ne diyen kendiydi onları düşüneceğine çalışma saatlerini araştırsaydi kendi düşen ağlamaz yani
Deletedmom_289 metemom_ zaten canım erü ye randevu bulmak baya bir zor. Şehir Hastanesi desen doğru düzgün bakmıyorlar bile inşallah herşey gönlünüzce olur Kayseri görev süresi 6 yılı doldurdurmak lazım
metemom_ Deletedmom_289 benimki İzmir’de ameliyat oluyor zaten canım kontrole normal hastaneye götürüyorum
Deletedmom_289 metemom_ biz 2020 de geldik canım. Kayseri bizim ilk tercihimizdi. Nice umutlarla geldim sonu hüsran oldu
metemom_ Deletedmom_289 eşimde çok ümitliydi kendi gönlünce seviniyordu şimdi bizi de arkasında sürüklüyor kaç kere yazma diye yalvardım bir bilsen
Deletedmom_289 metemom_ canım bizim memlekette yakın diye bizde öyle yazdık keşke yazmasaydık başa ilk tercihimiz çıktı
metemom_ Deletedmom_289 aynı şey olmuş batı diye o kadar heves etmiştim ki hayal kırıklığına uğradım doğuda daha rahat yerdeydim yani
metemom_ Deletedmom_289 doğumsal el anomalisi var parmakları yapışık ve uzuv eksikliği var şuan ayrıldı iki ameliyat oldu ama estetik nakil gibi ameliyatları devam edecek
Deletedmom_289 Siz hangi ilden Kayseri ye geliyorsunuz canım 2. Batı görevi mi mesela başka şehirlere de dilekçe yazıp gidebilirsiniz.
metemom_ Deletedmom_289 ikinci batı canım biz Adıyamandaydik eşim orda ilk batı yaptı sonra Adıyaman doğu oldu orda kaldı 8 yıldır aynı yerdeydi bu yıl batı hakkı doğdu bize tercih yaptık kendimizce bebeğimiz daha iyi yerde büyüsün diye
Deletedmom_289 metemom_ keşke uzatma verseydiniz canım inanki Doğu batıdan rahat eşim meslek de 10. Yılı oldu
metemom_ Deletedmom_289 doğuda da İzmir’e çok uzak oluyordu 17 saatlik yol tek başıma çok yoruldum iyi bir yer gelir sandım
Deletedmom_289 metemom_ ayy canım onunla geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin. Sizinki önemli bir neden Kayseri merkeze büyük ihtimalle gidersiniz
Deletedmom_289 metemom_ hakkınızda ne hayırlı ise o olsun canım. İnanki bilemiyoruz ben Kayseriye Şırnak dan geldim eşim Beytüşşebapdaydı sonra Şırnak merkeze geldik.
metemom_ Deletedmom_289 inşallah ya gerçekten çok ağırıma gitti ben bebeğim için iyisini isterken sanki elimle batırmış gibiyim tek tesellim Kayseri’ye yakın yine 40 dk gösteriyor
metemom_ Deletedmom_289 yok eşimde bende Maraşliyiz bebeğimin tedavisi için oraya gidiyoruz en iyi doktorlar orda vardı