KendiEvimdeDeplasmandayim denemeden bilemezsiniz ki hiçbirşeyi. Belki sizde hiçbir etki olmayacak,inşallahta olmaz 🙏🏻 Mental olarak özellikle çok yıprandım oğlum da,o yüzden ikinciyi bu elimde ki kendini biraz kurtarmadan düşünmüyorum 😂herhangi bir kazayla da hazır değilken bebiş haberi almak istemediğim için sıkı korunmak istedim 😂birde hipertansiyon problemim var ilaç kullanıyorum,içerisinde hamilelik oluştuğu takdir de bebekte problemler veya ölümler olabileceği vs yazınca(doktora sormadım hiç tam iç yüzü nedir bilmiyorum) daha da korktum plansız bir gebelikten o yüzden bu kadar yönteme başvuruyorum ☺️spiral düşünüyorsanız taktırın ve vücudunuzun verdiği tepkiye bakın,hoşunuza gitmezse çıkartırsınız tekrar başka bir korunma yöntemine bakarsınız ☺️