KendiEvimdeDeplasmandayim adet görüyor musunuz? Ben daha önce görüşmüştüm taktırmak istiyorum diye adetin 2. Günü veya 3. Günü gel takalım dediler. Hormonsuz olanı yani bakır olanı önermişti,hormonlu da adet kesme vs çok yaşanıyormuş her hastaya önermiyorum adet kanamaları çok fazla olanlara öneriyorum sadece demişti. Adetin 2. Günü gittim direkt takıldı,doktordan kaynaklı sanırım çat çat yapıverdi hem takılırken hemde sonrasında çok ağrım oldu benim. İlk gün gece acillik oldum resmen doğum sancısı gibi düzenli sancılar giriyordu,o da vücut yabancı olarak algıladığı için atmaya çalışıyormuş. Herkeste aynı olacak diye birşey yok tabi ki,kimisi hiçbirşey hissetmiyor kimisi de benim gibi oluyor bünye meselesi denemeden bilemezsin. İlk aylar adet düzensizliği yani lekelenme problemi oluyor,birde akıntı zamanla biraz normale dönüyor bunlar,onun harici adet dönemlerim ağrılı geçiyor benim biraz normalde de öyleydi ama spiralle biraz daha arttı. Şuanlık çocuk düşünmediğim için olumsuz şeylerine karşı savaşıyorum 😂spiral+prezervatif+geri çekilme kullanıyoruz 2 senedir bir problem yaşamadık. 6 ay da bir falan da kontrole gidiyorum ultrasonla bakıyorlar.