KendiEvimdeDeplasmandayim aile planlamadan taktırdım ben benimde oğlum 5 aylıktı taktırdığımda, şuan 2 yaşında. çok şükür bir problem yaşamadım şimdiye kadar. Takarlarken spektlum birazcık ağrıtıyor ama çok değil yani kasılıyorsunuz ister istemez. Çok kısa bir işlem zaten. Taktıktan sonrada adet sancısı gibi bir sancı yaşıyorsunuz. Bel ve karın ağrısı oldu bende ama 10 dk filan sürdü bu sancı. Normal adet sancısı işte.