KendiEvimdeDeplasmandayim _YanakReisinAnnesii benimde tansiyon problemim var maalesef geçmedi de bende o yüzden korkuyorum hemde desteksizim kızım küçük çok korkuyorum olur diye. Haklısınız çok teşekkür ederim 🫶
KendiEvimdeDeplasmandayim nez34 benim ilk iki gün yoğun sayılmaz ama geliyor son 3gün çok az. Güzel geçmiş sizinki