Omurbebek bizimkide aynı şekilde doktoru ortalama içinde ama çocukta uyku sorunu var o yüzden gelişemiyor dedi . Şuan dediklerini uyguluyorum . Yavaş yavaş önce öğle uylusınu bırak 1 ay sersem gibi dolaşır 5 dk bile uyumasın dedi . Öğlen uyumassa akşam 9 da deliksiz uyuyr dedi şuan öğle uykularını bırakıyoruz . Ayakta uyuyor bazen yawrum elini yüzüne yıkıyorum dışarı çıkarıyorum alışana kadar sabredicem akşamda bayılıyor zaten kendi yatağında uyutuyorum artık ama yanına yatmıyorum sandalyede bekliyorum. 1-2 gün ağladı ama bugün daha iyiydi yanında olduğumu kaygılı uyumamasını sağlamam lazımmış