Glcntna benim kızım öğle uykusunu iki yaşında bıraktı. Öğle uyumuyor ama gece 10 11 de uyur sabahta 10 11 de uyanır ama yanımda yatıyor odası da var salıncak falan baya sevdiği şeyleri de yaptık ama yine de uyumuyor ama alıştırmam lazım biliyorum. Sizin yazdıklarınızdan sonra karar verdim uykusunu 9 10 a çekecem ve sabahta erken kaldırıp kahvaltı verecem. Mesela daha yeni kahvaltı yaptı. :(