Omurbebek denedim canım hiç işe yaramadı maalesef ki hâlâ kullanıyorum. Bi umut işte. Yapısı öyle galiba. Çünkü bir buçuk yaşında bi kızım daha var o da 12 kilo. O kadar üzülüyorum ki büyüğüne anlatamam. İkisini de ben büyütüyorum, aralarında 2 yaş var ve aynı kilodalar. Ne yapayım bilmiyorum