Yangaz ben bazı gün 16 8 bazı gün 14 10 yapıyorum 14 saat açlık 10 saat yemek 16 saat açlık 8 saat tokluk tokluk derken her şeyi yemek değil kahvaltı sade olmalı, belli saatlerde ara öğün ve en son yemek yemekten sonra asla bir şey yememek çok acıktığımda aklıma oruç tuttuğum günleri getiriyorum. Daha 2 3 gün oldu başlayalı ama ben 1 kilograma yakın verdim. Su çay sınırsız türk kahvesini de aç iken içmek kalori yaktırıyprmuş ama ben içemem ben ara öğünde içiyorum bir de meyveyi aç iken değil tok iken yemeniz ç0nkü şekeriniz aç iken aniden çok yükseliyor.