Dondurmalikahve kelebegiminannesiyim 😂Genelde erkekler mi daha çok seviyor acaba böyle isimleri yukari da bir anne daha aynısını demişti 😄
aybarsinannesi1107 kelebegiminannesiyim Biz de Türkçe olmasına özen gösterdik bu kadar yozlaşmanın içinde ırkını benliğini unutsun istemedik.
kelebegiminannesiyim MamaUygarVibes eşim de öğrendiğimizden beri erkek diyordu ama hiç düşünmedik isim 😀
Gokturkmom kelebegiminannesiyim Asilde çok istiyordum eşim tek isim olsun karmaşa yaşamasın diyince mantıklı geldi Göktürk oğluşumun adı🩵