tkut kelebegiminannesiyim oğlumun adı Teoman. Diğer beğendiğim erkek isimleri ise ; Altay , Sarp , Altan , Kaan , Cihan. Sağlıkla gelsin bebeğiniz 🤗
ygtzynp kelebegiminannesiyim ben Yusuf yüzlüm diye seviyorum oğlumu hep 🥰 sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah
busrasil2019 kelebegiminannesiyim evet bende çok beğenerek koydum 6 yıl oldu hala da herkes çok beğenir. 🥰