busrasil2019 kelebegiminannesiyim evet bende çok beğenerek koydum 6 yıl oldu hala da herkes çok beğenir. 🥰
kelebegiminannesiyim One-life isimleriyle yaşasınlar inşallah 😍 eşim de eski Türk isimlerinden istiyor
babyboy_35 kelebegiminannesiyim hayırlı olsun sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah benim 15 aylık oğlum var eşim Ateş istedi ben Aslan Aslan koyduk ama tavsiye etmiyorum tüm gün evde kükrüyor ateş olsaydı gerçek anlamda yanardık sanırım 😂😂😂😂😂