Rabia_38_01 kelebegiminannesiyim hayırlı olsun allahım analı babalı büyütsün benimde iki oğlum var en son bir kızım oldu ahmet ve berk oğullarımın adı baran yıldıray yiğit hoşuma giden erkek isimleri daha vardı aslında ama şuan hiç aklıma gelmiyor
mavili_kelebek kelebegiminannesiyim hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim. Oğlumun adı Yusuf Asaf çok severek koydum. Bir fikir olsun 🩵
Dondurmalikahve patlakprezervatif 😂😂 Oğlunuz ismi de güzel 😊 Bende çocuğum olursa Türkçe isimler koyarım diyordum erkek çocuk nasip oldu
patlakprezervatif Dondurmalikahve teşekkür ederim. Oğlunuzun adı nedir? Benim böyle ayrıntılarım yoktur da eşim çok hassas ☺️
drystr @kelebegiminannesiyim oğlumun adı ALPAR anlamı Yiğit, kahraman, cesur demek😍sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah
ikibaloglanannesi kelebegiminannesiyim Kutay ve Giray oğullarımın ismi🤍🤍 Aklımdaki diğer isimler de Kıvanç, Ege, Batuhan, Baturalp ve Kubilay idi🌺 Hayırlı olsun sağlıkla kavuşun inşallah 🧡
YorgunAmaMutluAnne kelebegiminannesiyim oğullarımın ismi ziya ve Eyüp farklı isim düşünmedim bunlar gayet hoş geldi bana
kelebegiminannesiyim forumgurmesi erkek isminde eşimle anlayamayacak gibiyiz 😀 o tarihteki isimlerden istiyor ama ben 🤮
kelebegiminannesiyim Taze_anne00_ inşallah canım çok çok teşekkür ederim 😍 güzel isim aslında yanıma bir isim daha koyup olabilir ❤️
ygtzynp kelebegiminannesiyim ben Yusuf yüzlüm diye seviyorum oğlumu hep 🥰 sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah