aybarstonunannesi kelebegiminannesiyim oğlumun adı Aybars , Aslan koymak istemiştim ama eşim sıcak bakmadı
alpo1309 kelebegiminannesiyim Sağlıkla kavuşunca inşallah Oğlum Alparslan Cesur ama ilk öğrendiğimde Alp Demir istemiştim sonra vazgeçtik
Yigit_Yagiz_Moms kelebegiminannesiyim kullanıcı adımdan da anlaşılacağı üzere; Büyük oğlum YİĞİT💙 Küçük oğlum YAĞIZ🩵
bsr9696 kelebegiminannesiyim oğlumun adı Yiğit Alp çook severek koydum beni hiç üzmedi rabbim nazardan korusun sizde sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🩶
Hemdem__ kelebegiminannesiyim Öncelikle hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏 Oğlumun adı Özgür 🩵 Diğer beğendiklerim Deniz Demir Güney Aras Görkem Evren Aslan
canan6668 kelebegiminannesiyim hayirli olsun Canim saglicakla gelsin insaAllah 🤍 Oğlumun adı Onur aslinda Yiğit istiyordum ben ama yirtdiqinda yaşadığım için esim o isim okulda felan biraz sorun olabilir dedi onur koyduk onurda listeydi Zaten zoruma gitmedi ☘️
seros3535 kelebegiminannesiyim Oğlumun ismi karan Efe kerem Çınar mahir ve ayaz ismini beğenmiştim öncesinden hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle 🙏
Dondurmalikahve kelebegiminannesiyim Ben Öztürkçe isimler koyardım Baturay Bertuğ Bilgen Gökalp Göktürk Ilgar Börü Baybars Tugtekin Bertuğ Ulanbatur Ilgaz Ötüken gibi Oğlumun adı da Alp Arslan 🌺
patlakprezervatif Dondurmalikahve kocamla bir akrabalığınız var mı diye merak ettim.😃 Üniversite zamanında çocuğum olursa adını ilter kaan koyacağım demiş. Gökalp Timur koyduk
aybarsinannesi1107 kelebegiminannesiyim 3 oğlum var İsimleri Eftal Aybars, Mehmet İlhan, Aytuğ Atakan. Aslında 2.ye Barlas koyacaktık eşim son dk babalarımızın adını koydu. Onun dışında düşündüğümüz isimler Kutay Göktürk Çağan Oğuz Kağandı.
Dondurmalikahve patlakprezervatif 😂😂 Oğlunuz ismi de güzel 😊 Bende çocuğum olursa Türkçe isimler koyarım diyordum erkek çocuk nasip oldu
Urazinannesiqw kelebegiminannesiyim Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ben ali ismini çok istiyordum
MamaUygarVibes kelebegiminannesiyim oğlumun adı Uygar ve biz cinsiyeti öğrenmeden önce bile oğlumuzun olacağını hissediyorduk ve hamileliğimin başlarında ortak karar ile bu isimde karar kıldık ☺️
kelebegiminannesiyim MamaUygarVibes eşim de öğrendiğimizden beri erkek diyordu ama hiç düşünmedik isim 😀