Orenda_ 1prensesannesi__ Mesaj yazıyorsun ya altta semboller var o sembolleri sola kaydır Gif yazıyor oradan gifleri göreceksin
biricik9 Orenda_ evet uyumuyor yüzünde egzaması var baya kabarmış ve yanağına kulak arkasına atmış hep huysuz doktorumuz kortizonlu kreme başladı
Orenda_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Umarım sorun her neyse halledilir gerçekte yanınızda olamam belki ama şuan size sımsıkı sarılıyorum 🫂💐çünkü böyle zamanlarda bende öyleyim herşeyi tek başıma kendi içimde yaşıyorum bazen kendimle bile savaşıyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Orenda_ çok teşekkür ederim🫶 Bir nevi iç döküyorum işte buraya, belki rahatlarım umuduyla 🥺🫂
Orenda_ Temizlikperisi Bende roman havası açtım bir yandan da salatamı hazırladım 🤭😸şimdi közde türk kahvesi yapmaya gideceğim 🤩
Orenda_ binnur37 Dün bana sinirlendi sonra odaya gidip telefonu vurmuş mu atmış mı koruyucu ekranı kırmış baktım ki yeni almıştım üstelik 👀 Nasıl alışayım bu sürecin bir an önce bitmesini istiyorum
1prensesannesi__ Orenda_ bi deniyim bakalım valla sembolleri tıklıyorum hep http vs. Biseyle4 cikiyor genelde
binnur37 Orenda_ Bitse tekrardan başka sorunlarla karşılaşıcaz onu demek istiyorum .. Çocuk bakmak çok zor sabır tahammül işi bende yok zor sabrediyorum valla ..
Orenda_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ne demek her zaman buradayız, yarın unutacağımız şeyler için bugün kendini üzme sen değerlisin sen annesin atlatamayacağımız hiçbirsey yok sıkma canını 💐🌸💕